FANDOM

Minulost
Obito uchiha by elninja75-d5gsu4v

Obito Uchiha

Uchiha obito render by toroi san-d5m661b

Obito Uchiha Shippuudem

Tobi madara by xuzumaki-d4qb9cc

Tobi

Tobi obito uchiha by elninja75-d5fv6vr

Tobi White Mask

Edit

Obito byl tým s Kakashim a Rin Jednou byla Rin v nebezpečí a Obito a Kakashi jí šli zachránit. Když už jí zachránili Obitovi se stala nehoda spadl na něj kámen a nakonec než umřel dá Kakashimu sharingan. Madara ho ale zachrání. Obito uteče a jde za Kakashim a Rin. Obito, ale zjistí, že Kakashi zabil Rin a jde k Madarovi. Tenn mu řekne něco o novém světě a o Senju. Madara umře a Obito jde za Nagatem. 

TobiEdit

Obito jde do Konozy vzít si Kyuubiho. Při porodu jde dovnitř a vyhrožuje pokud mu nedají Kyuubiho zabije  Naruta. Minato se zbleskl s Narutem do bezpečného místa. Obito zatím Kushině bere Kyuubiho a jde zničit Konohu, ale v tom mu zabrání Minato. Minato pohravá, ale nakonec ho porazí. Kyuubiho zapečetí do Naruta.

Naruto ShippuudenEdit

Po smrti Sasoriho Zetsu pozve Obita do akatsuki. Jeho partak bude Deidara a Deidara Tobi štve. Jejich první úkol byl unest Sanbiho. Tobimu se to nepovedlo nakonec to všechno musel udělát Deidara. Pak se objeví při boji ze Sasukem, ale víc bojoval Deidara než on. Tobi zatím uteče. Pak se objeví po smrti Itachiho kde mluví ze Sasukem o Itachim. Sasuke a jeho tým má pak za úkol zničit Konohu. První úkol bude unést Hachibiho což se jim povede [aspon si to myslí]. 

4 Válka ShinobiEdit

Obito se spojí s Kabutem. Pak jde za Konan, aby mu dala Nagatuv rinnengan a ona odmítá, Pák začne boj ten vyhraje Obito. Po boji si nasadí nový oblek a masku a jde na válku.